Kaffe, kaffe och kanske lite chips?

Ojoj va trevligt det var att träffa Erica idag! Som sagt, det blir inte ofta men när det väl blir lyckas vi alltid ha det riktigt kul! Fast egentligen gjorde vi inget, haha. Vi satt i princip bara i köket och snackade med en kaffemugg i handen, men riktigt trevligt var det!

 

Jag har tänkt lite (kors i taket) och kommit fram till att det bara är onödigt att vara seriös i livet. Vissa är så rädda för vad folk ska tycka om dem att de aldrig riktigt släpper loss. Hallå, strippa vid en stång, spring runt naken, dansa på bordet i skolan och sjung med i låtarna på radion om du vill det! Om nu folk står och skrattar åt dig så resonera såhär: du har ju i alla fall spridigt glädje!

 

Om jag inte får i mig socker snart skjuter jag mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0