Jösses Amalia!

Igår hade jag på mig min nya lite somriga t-shirt med mina nya klarröda byxor (som ni inte har sett förrän nu). Självklart var byxorna från H&M och nu väntar jag på shortsen som jag beställt. Hur som helst så var jag med Oscar, Rasmus och Agnes igår och vi hade en toppen kväll! And i went crazy ofcourse. What did you expect...?

 

Sedan fick jag också höra om en viss Fanny som går i Oscar klass i Skövde. Hon har faktiskt, så som några andra, gjort min blogg till en app i mobilen. Jag blev självklart väldigt smickrad och tänker därför hylla dig genom att nämna dig i min blogg, so feel special!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack linus jag känner mig väldigt speciell! xD / en viss fanny i oscars klass ^^

2012-02-04 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0