Jag luktar tvål

Idag var jag trött. Så fort jag kom hem från skolan tog jag in brödrost, mackor och smör in på mitt rum och ställde vid sängen. Med tanke på att jag alltid äter typ 10 mackor så orkar jag inte springa fram och tillbaka till rosten, så nu när den stod bredvid sängen behövde jag inte röra på annat än armarna. Det är vad jag kallar guldkant i vardagen! Sedan sov jag en timme, tränade och försökte få ut vatten ur örat med diskutabelt resultat.

 

Nu håller jag på och planerar en massa till lovet. Blir förmodligen en filmkväll nu i helgen, Ellie och Nadja kommer och sover hos mig två nätter och jag ska iväg med Michelle på en mini-skidresa. Känns som en bra början, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0