Jag får paniken

Ingenting går som jag vill, och allt är pågrund av att jag inte äter socker, det lovar jag. Jag slog i min tå idag, spanska provet gick inte sådär jättebra, allt dampar på hemkunskapen och on top of all så gick min klocka sönder! Min älskade klocka som jag tyckte så mycket om!

 

Jag kunde i alla fall glädja mig med att jag har en ny t-shirt + att jag rev fram alla tygskor igår, så jag var nästan lite vårklädd idag. Men nu när jag tittar ut och ser att det snöar lika mycket som jag äter, så tvivlar jag på att kunna använda tygskor inom en snar framtid...

 

Baksidan har stora ränder i samma färg som på framsidan av tröjan. Jag tog en bild, men det var den fulaste på mig sedan urminnes tider, så ni får inte se den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0