Jag är sjuk!!

Idag var det nationellt prov och direkt efter det matteprov. Sådär lagom kul. Dagen blir inte bättre när jag blev sjuk också! Min näsa rinner så mycket att jag kommer dö av vätskebrist.

 

Nu sitter jag och längtar tills mina shorts från H&M kommer. Jag har nämligen beställt två par, men dem blev försenade. Egentligen spelar det ingen roll, jag kan ju ändå inte använda dem än. Men, för att ändå bringa lite sommar så klädde jag mig lite sådär smått somrigt idag igen. Underbart!

 

Jag och syrran är vana posare.


Kommentarer
Postat av: frida falck

Det är ju bara pinsamt att jag går till axlarna på dig, trots att har mina skor!!

2012-02-11 @ 10:08:49
URL: http://www,figa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0