Jag är bullmamma!

Jag sov tretton timmar i natt och det var underbart! Sedan har jag inte gjort så mycket mer än bakat limpor och nu bakar jag kardemummabullar. Jag är som en riktig hemmafru!

 

Just det ja, jag har kollat på Whitney Houstons begravning också. Det är så j***a tragiskt så det inte finns! Och allt är Bobby Browns fel, hoppas han ruttnar i helvetet. Första gången jag hörde henne sjunga var i fyran när mina föräldrar såg en film hon medverkade i, The Bodygard. Hon sjöng I will always love you. I femman kom jag att tänka på henne och sökte upp låten på youtube i skolan. Jag tyckte den var så fruktansvärt bra att jag började gråta. Och nu är hon död på grund av missbruk. Tragiskt. Vila i frid. We will always love you.

 

 


Kommentarer
Postat av: matilda

Men inte för att lixom typ säga emot dig, men egentligen var det väl hennes fel ? :)

Hon hade ju alla resurer i världen att ta sig ur det.

Typ de som ligger på tunnelbanan i stockholm har ju inga pengar att ta sig ur de ?

Men de hade ju hon. Men så vet man ju inte om hon hade ngr andra skjäl, för jag kände ju inte henne direkt...



Fin blogg förresten! :)

2012-02-20 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0