Fullspäckat lov!

Mina planer för lovet börjar ta form, men än finns det mycket roligt som ska få plats. Detta har lovet att bjuda på än så länge: en filmkväll med härliga vänner, Ellie och Nadja sover här två nätter, sportlovsparty, en skidresa med Michelle (första gången i hela mitt liv som jag ska sova på ett skidställe) och så klämmer jag in en fest till också. On top of this måste jag ju hinna träffa tusentals andra personer, plugga och sova som om jag vore död. Jag bara känner på mig hur detta kommer bli ett toppenlov!

 

Nu tänker jag försöka få lite skönhetssömn inför det nationella provet imorgon. Ska jag göra ett prov som alla nior i hela Sverige gör samtidigt tänker Jag i alla fall vara snyggast. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0