Bastukompis

Shit va solen lyste idag! Jag blev ju alldeles lyrisk, och därför kom jag och Wille fram till att vi ska ha en shorts-dag imorgon. Lite kallt kanske, men då får jag ju äntligen bära mina efterlängtade shorts!

 

Idag tänkte jag ha en helt vanlig träning i Falköping. Det blev inte riktigt så. Faktum är att ingen kom så jag var helt ensam. Det blev inte så mycket till träning, haha.

 

Jag hoppas alla har kollat på XL-galan idag (en friidrottstävling som går i globen) för höjdhoppet var ju riktigt spännande! Men dessutom så var han som har det svenska rekordet i längdhopp med. Han heter Mattias Sunneborn och jag kan skryta med att jag badat ångbastu ihop med honom och hans dotter. Dessutom har jag hans dotter på facebook. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0