Växter är mums

Man borde egentligen fylla hela sitt rum med jättemycket blommor och växter. Tänk vad mycket syre man skulle ha då! Just sayin'.
 
Jag är typ lycklig! Jag har äntligen hittat en sån där underbar deo som gör att man "håller sig fräsch längre" (skulle jag inte passa i en reklam för deo??). Nej men totally seriously, den är lovely! Mums säger jag bara!
 
Dagen idag var bra! Fick ett litet akut tandläkarbesök då min tandställning krånglar igen. När ska jag bli av med detta störelsemoment i form av stål?? Att ha problem med att öppna munnen är ju inte så bra med tanke på två saker: allt mitt tjat och alla gäspningar av tristess i väntan på bussen hem. 
 
Min sockerabstinens vill inte lugna sig. Jag tror jag vill dö. Jag drömde faktiskt att jag åt en massa socker och fick grymt dåligt samvete, så jag ska hålla mig duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0