Ring in om du vet något om mammutarnas död

Nu har skolan dragit igång på riktigt och jag sitter som ett fett stort jävla frågetecken i klassrummet! Jag fattar typ inget. I min förra klass var jag van vid att jag var en av dem som alltid kunde allt, som alltid blev klar först och så. Här är jag en bland alla andra och långt ifrån toppen... Nu låter det som att jag snackar friidrott igen, men det är lite omtumlande.
 
Efterlyst är på TV just nu. Har inte det programmet funnits sen typ andra världskriget eller nåt? Eller så kanske det kom i samband med mammutarnas mystiska död? Personerna som är med ser ju ut som att de kan falla ner och dö när som helst under en inspelning, både av ålder och av uttråkning! Dem har då inte fått särskilt mycket rajtantajtan det senaste!
 
Med det vill jag avsluta detta inlägg och säga godnatt, för nu är det snart jag som faller ner och dör på plats. Jag sprang faktiskt med Michelle idag och förtjänar lite vila! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0