Ondskan

Ilskan blir galet stor då man åker till skolan för att ha endast en lektion, som sedan blir inställd. Utan förvaning!!! Sedan var det bara att sätta sig på en buss hem med 37 byten och som tog lika lång tid som det tar för en kaktus att bli stor som ett träd. Ondska kallas det.
 
Idag har jag unnat mig! Jag, Stina och Alex käkade kebabrullar (som inte innehåller socker) och jag drack faktiskt Loka till! Efter det har jag ätit massa blåbär med grädde men utan socker. Jag tror aldrig att jag ätit blåbär utan socker innan... Tragiskt att inte få göra det.
 
Nu har jag fått en sån där nedgrävd och jobbig pormask mitt i pannan. Den går inte att klämma och den är stor som en bula. Fattar ni hur dum jag ser ut!?! Det hade ju varit skillnad om den var lite finare, typ en accessoar, men så är det ju inte! Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0