Hej ni alla med underbara liv!

Ojojoj, igår var typ den första riktiga dagen i skolan. Jag kommer dööö i framtiden, no kidding! Min sista lektion är specialidrott (alltså friidrott) och slutar fem. Sedan har jag tyngdlyftning/styrka klockan sju till nio. Alltså kommer jag hem vid halv tio varje måndag! Jag får ett liknande problem på tisdagar då jag har specialidrott, idrott och styrka. Sedan måste jag stanna till nio på torsdagar också för träning. Hej mitt nya liv, vill du inte ta livet av mig medans du ändå håller på?? Gärna innan alla läxor drar igång i förjävliga natur!
 
Nu ska jag dra för snart har vi lektion. Jag hoppas jag hinner göra ett inlägg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0