Back to blogging

Sommaren har väl varit helt okej antar jag. Låt mig spalta upp den för er: sommarjobb, Italien, komma hem, träffa vänner, köpa överdrivet mycket svenskt godis och lite shopping. Men en sommar som alla andra vill ni inte läsa om. Ni vill väl höra om mina djupa depressioner och abstinenser precis som vanligt? Here they come, as usual:
 
Idag började jag första dagen i skolan, Ållebergsgymnasiet i Falköping, naturvetenskapliga linjen med specialidrott friidrott. Jag sov typ två och en halv minut inatt och led av kropsskakningar, svettningar och andnöd. Stösta dilemmat blev vad jag skulle ha på mig, vilket förmodligen blev ett totalt misslyckande. 
 
I samband med mitt nya helvete till liv på gymnasiet ville jag förvärra det lite grann. Jag började på min inte-äta-socker-diet igen. Jag har i princip sprungit runt i huset och inte kunnat vara still, only because i want sugar so BAD! Hmm, livet leker.
 
Ni vet ju hur dålig jag är på att lägga upp bilder. Jag har tusen kort på min mobil men upp på bloggen kommer dem aldrig. Rätt så sorgligt när jag tänker på det... Dock har jag bytt header (på tiden), so be satisfied, okay?
 
Vi hörs imorgon igen! 
 
Hälsningar en desperat Linus med sockerabstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0