Ullared

Vilken dag! Började mycket tidigt, vid typ halv sju eller nåt. Jag var så trött så jag minns inte ens. Efter fyra timmar var vi framme i Stockholm och vi kollade runt lite och bara kände in stämningen, haha. Sedan mötte vi spelarbussen och jävlar vilken stämning det var! Det var sjukt mycket folk och en massa såna där rökgrejer så man såg knappt något. Förstår mig inte riktigt på dem som super så de inte kommer minnas något bara, men men.

Det var asbra stämning på Råsunda, men själva matchen var väl sådär. AIK spelade inte alls bra och matchen slutade 0-0 mot Mjölby eller Mjällby eller vad de nu heter.

Imorgon drar jag, Maciek och Dominika till Ullared. Jag bara älskar att Maciek har körkort, så himla gött! Vi får väl se om jag hittar något kul. Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0