Som väntat

Självklart pluggade jag inte hela dagen idag, jag åkte ner till Oscar, Viktor och Erica istället! Betydligt mycket roligare! Nu har jag lyckats få både Erica och Viktor att skaffa min blogg som en app i deras mobil, vilket alla med Iphone kan göra. Så nu tycker jag att ni, alla mina kära bloggläsare, gör det också!

 

Ååh, vad jag vill köpa bra ljudsystem nu känner jag! Tänk bara va härligt med riktigt goa låtar och riktigt härlig bas så hela huset skakar! Jag blir ju alldeles galen av musik (tror jag de flesta av er vet vid det här laget). Till exempel har jag lyckats spräcka mina byxor två gånger den här veckan då jag fått för mig att strippa när det varit härlig musik på. Farligt det där...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0