Nu dör du snart

Med endast några få procent batteri kvar får jag göra ett riktigt snabbt inlägg, men jag hoppas på att kunna göra ett till ikväll!

 

Idag hade vi en gymnastiktränare som hade hand om mina småttingar idag på träningen. Det var riktigt roligt att se på faktiskt eftersom det inte var övningar de var vana vid. Jag försöker alltså på ett snällt sätt berätta hur kassa de var. Men självklart är det så med saker man inte gjort förut! Jag tror verkligen att det var bra för dem att testa på det lite, gymnastiken är ju något som friidrottare verkligen har nytta av!

 

Nu på kvällen kom farfar förbi för att äta middag hos oss. Jag kände att det kunde vara skönt att få ta det lugnt en dag i alla fall. Så nu har jag umgåtts lite med min kära familj och också fått en hemkunskapsläxa gjord. Inte dåligt det! Snart blir det dusch och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0