Nu blir det lovely!

Amandus klarar sig gång på gång. Undebart!

 

Det har varit en helt underbar helg i Stockholm med en massa släkt, god mat och konstigt nog oerhört snygga hundar! Det kan ju knappast bli bättre, eller hur? Jag tänker skaffa hund när jag flyttar hemifrån, en sån där liten och fluffig. Dem är ju så sexiga så det inte finns! Kan ju förhoppningsvis bli en liten tjejmagnet det där också...

 

Seg som jag är så är det först nu jag skaffat internet till min mobil. Jag känner mig ju nästan lite modern som har instagram och allt liksom. Men framför allt så är det bästa att jag kan blogga i mobilen! Det är ju perfekt när jag typ åker buss och så. Nu ni, nu ska det blir mycket bloggande framöver (jag hör ert glädjeskrik ända hit, bara så ni vet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0