Jösses, någon försöker ta livet av mig!

Jag kom hem först nu och klockan är halv tio. Förstår ni då vad jag menar med att mitt liv känns lite stressigt? Direkt efter skolan bar det av mot stadshuset för där hade jag ett litet möte angående sommarfriidrotten. Efter det skulle jag till Dominika och planera upplägget inför framtida träningar med den grupp vi är ledare för. Och efter det skulle jag hem till farfar för att träffa honom lite. Och efter det (många efter) så skulle vi hämta Frida från dansen innan jag äntligen kunde få komma hem. Men då har jag ju ändå på ett ungefär 1237 och en halv saker att göra. Men nu orkar jag inte och lägger därför allt åt sidan så jag kan däcka mig tills sömns. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0