Instagram, wihoo!

Jag har lyckats bli beroende av instagram på en dag. Inte dåligt det! Tyvärr fattar jag ingenting bara men det löser sig nog med tiden. Kan ju bara säga till alla er som vill följa mig där, adda "linusfalck".

 

Nu är jag ju helt överlycklig! Jag fick MVG på nationella läs- och hörförståelse i engelska! Helt sjukt! Jag fick reda på det efter min redovisning (som jag vara tvungen att göra efter skolan!). Efter den var det träning med mina småttingar klockan fyra och halv sex till sju var det egen träning. Det känns som att jag har rätt mycket omkring mig nu med tanke på att jag knappt hunnit äta sedan jag kom hem med alla läxor och all annan skit som ska göras. Aja, det löser sig!

 

Jag vill bara hälsa en sak till alla ***** ********* som ska vara så ***** bruna hela tiden! Ni kan dra åt ******* tills jag kommer hem från Spanien i mitten av maj. Då är det ni som kommer få utbrott på mig för att jag är neger, bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0