I love it stressful!

Det blev halvt som väntat. Jag åkte med Rasmus till Skövde i jakt på badbyxor och kostymskor men hittade inget annat än en kaffe (man känner sig väldigt märkvärdig med en takeawaykaffe i handen!). Just det ja, jag köpte lite snacks och dricka till ikväll också!

 

Sedan fick jag skjuts av Rasmus till Oscar, sa hejdå till Rasmus och var med Oscar i några timmar. Välbehövligt då han åker till Tyskland imorgon! Nu ska jag fortsätta se på filmen Inception medans jag väntar på att mamma och pappa är klara med maten. Det blir grillat idag, wihoo! Lite senare kommer Michelle och Amanda hit för lite lördagsmys. Lite halvt stressigt, men i mina öron låter det som en mycket bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0