Ååh jag dör!

Vet ni vad?? Ni har väl alla koll på Klara som kom tvåa i Top Model Sverige? Jag har i alla fall lyckats hitta hennes facebook eftersom min kusin tagit en massa bilder på henne. Hon accepterade min vänförfrågan och jag var ju bara tvungen att skicka ett meddelande till henne. Och vet ni vad? Hon svarade!! Och hon skrev kram till mig! Jag håller ju på att dö av lycka här!

 

Något som däremot inte är riktigt lika lyckligt är min fysik. Det råkade bli ett uppehåll på två veckor vid lovet eftersom jag var sjuk, det var möten, det var inga träninger etc. Hur som helst tränade jag idag och det var ju hemskt! Det finns ju ingenting av mig kvar! Det känns inte så kul när jag ska tävla om en månad, men jag ska verkligen se till att komma i form igen! Nu är jag taggad på comeback!

 

Men nu ska jag säga godnatt till er lyckostar som får sova. Jag däremot ska plugga hela natten. Wihoo! Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0