Visibly clear, för mig till perfekt hy!

Idag var det sista dagen på VB, vilket var både skönt och lite synd. Det har ju verkligen varit en chill vecka, men jag orkar bara inte med att skriva mer.

Igår fick jag damp på min hy, så därför stack jag in på Apoteket och köpte två produkter av Visibly Clear. De ska vara bra har jag hört så jag hoppas verkligen dem är det! De var rätt billiga, 140 kronor för båda två. Det blev en skrubb och en ansiktsmask/rengöring (fungerar som både och), och båda två ska tydligen förhindra finnar och speciellt pormaskar. Så nu vill jag verkligen se stora resultat, med tanke på hur mycket tid jag kommer få lägga ner varenda dag för att skrubba och göra ansiktsmasker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0