Vad har hänt med sms-bloggningen?

Igår orkade inte jag starta datorn för att blogga eftersom jag precis skulle sova, så då tänkte jag slänga iväg ett litet sms-inlägg istället. Jag vet inte vad som hände, men det har inte kommit upp i alla fall, vilket var synd. Att mms-blogga har inte funkat för mig heller...

Ännu en dag har paserat på min arbetsplats - Västgötabladet. Jag och Julia praoar där ihop, och det är helt okej allting faktiskt. Jag är glad över att ha Julia där som gör allt lite roligare!

Här sitter vi på facebook, eftersom vi jobbar slaviskt på VB!

Edit: Jag bara älskar Brämhults (stavning) hallon juice. 31 % krossade hallon är drömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0