HM, mitt älskade HM!

Bara för er som undrar kan jag ju tala om att typ halva min garderob (kanske snarare 30 % men ändå) är från HM. Jag verkligen älskar den affären!

 

Idag när mamma och Frida kom hem från Skövde hade de med sig en skjorta åt mig (bild nedan) som jag har kärat ned mig i nu. Dessutom hade hon köpt ett par byxor till pappa som inte riktigt passade, men på mig satt dem perfekt. Hur underbart är inte livet då? Man kommer hem efter träningen och har fått en skjorta och ett par jeans utan att ens göra nåt.

 

Sedan var jag ju i Skövde i helgen och såg ett par skitsnygga läderbyxor som jag tyckte frida skulle köpa. Det gjorde hon, och bilden på dem finnns nedan.

 

Nytt: Skjorta och jeans






Fridas otroligt nya snygga läderbyxor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0