Dessa j***a övningar...

Som mina bloggläsare vet ni väl om hur arg jag var när det gick så dåligt på ungdoms-SM nu för några veckor sedan? (vet ni inte det så får ni skärpa er!!!) Så nu har jag börjat träna på "riktigt" och det hoppas jag verkligen ska ge resultat. Jag hoppas på att hoppa 1.90 nu i vinter. Det gick ju rätt bra på idrotten där jag hoppade 1.82. Video finns här ----> http://www.facebook.com/photo.php?v=279968605362028&set=t.1498311864&type=3&theater.

 

Men nu har jag fått lite övningar som jag ska göra tre gånger om dagen!!!! Jag tror jag storknar. Hur kul är det att göra det på morgonen? Och sen att man ska göra det ytterligare två gånger den dagen? Men om det ger resultat är det ju värt det. Gör det inte det får jag damp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0