Ziperall, ska jag köpa den?

Usch, nu har jag beslutsångest! Jag och Michelle kom fram till att vi ville ha en ziperall, och vi hittade en jättesnygg och tänkte att vi köper likadana! Grejjen är bara att jag är lite pank nu efter att jag köpt mobil och kläder o.s.v. Men jag tror nog jag kan samla ihop pengar till att köpa den, haha.

Edit: Jag bara älskar ärmlapparna på denna (eller vad det nu heter). Jag vet att det var ett tag sedan det kom som en modetrend, som fortfarande håller i sig, men hur länge gör den det? Jag hoppas det håller i sig ett tag, inte bara ifall jag köper den, utan också eftersom jag har andra sjukt snygga kläder med ärmlappar, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0