What the f**k?

Nu har jag kommit hem från en otroligt härlig kväll hos Alexander Lundqvist. Vi kollade igenom lite bilder, tittade på den sjukt bra filmen Mr. and Mrs Smith och har pratat massvis! Sådana kvällar är bara hur sköna som helst.


Jag känner bara hur jag måste dissa något, och då är det två saker. För det första är det sjukt jobbigt att glömma av läxor så lärarna får damp (händer mig alldeles för ofta). Därav den andra saken; Lärare som är på dåligt humör. det är så jobbigt när dem tjatar om att de sitter och rättar prov hela tiden på deras fritid, men det ingår i deras 40-timmars vecka att rätta prov! Väljer man ett sådant jobb så får man skylla sig själv! Så, nu har jag avreagerat mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0