Mitt nya sko och klädmärke "FALCK"

Erkänn att ni, som mina bloggläsare helt ärligt tycker att jag borde starta ett eget märke! Jag tänkte att jag börjar designa skyhöga klassfulla pumps och även ursnygga skor till män. Sedan när alla vill ha mina skor börjar jag designa allt möjligt så som handväskor, kläder, parfymer, ja allt! Självklart ska det vara till både män och kvinnor, och mitt motto ska lyda "Be classy, be fashionable, be elegant - wear FALCK". Är det inte bara en superbra idé?? Min tanke är att det om några år kommer låta såhär på alla rikemansfester världen över:

 

- Oj, vilka fina skor du har! säger en tjej.

- Tack, det är Christian Louboutin, säger tjejen med de "snygga skorna"

Sedan kommer en annan tjej som råkat lyssna på samtalet och säger:

- Men hallå, jag bär ju skor designade FALCK.

Festens medelpunkt blir skorna som jag designat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0