Linus Falck AKA Maria Montazami?

Jag har precis kommit på att alla utom pappa i vår familj använder samma jeansskjorta, haha. Fast jag tycker ju att jag bär den bäst, såklart (ironi). Den hade jag hur som helst på mig igår med jeans, en vit t-shirt, mina boots och min röda jacka, när vi åkte till Jönköping på hockeymatch. Tyvärr gick det inte så bra för AIK, utan de förlorade med 3-1 mot HV71. Men fruktansvärt kul var det! På kvällen träffade jag Michelle som fick sin present av mig.

 

Jag träffade min gamla lärare där bland nästan 7000 pers som var på matchen. Det var så roligt att träffa henne igen! Hon har fastnat vid att jag är "så lik" Maria montazami, och därav rubriken. Men jag känner mig rätt smickrad faktiskt som är lik en så härlig person som henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0