Kräftor hos familjen Teike

Idag var det bara helt underbart att få sova ut! Sedan så har det sen dess bara varit att försöka plugga. Jag har ändå skrivit nästan fyra sidor handskrivet, men det är långt ifrån tillräckligt, haha. Jag kan skylla på pappa som kollade på filmen "Machete" vilket gjorde att jag var tvungen att se den. Sedan råkade jag baka lite också, så det blev inte mer än kanske en och en halv timme plugg...

Om en timme ska vi iväg till familjen Teike. Det var så länge sedan vi var där, så det ska bli trevligt igen!

Kommentarer
Postat av: Dom bästa du känner!! hihi

Hej! Vi ville bara säga att din blogg äger! Den är så bra! haha okej nej nu är vi seriösa här. Vad sägs som att träffas på höstlovet eller något sånt? Hade vart galet kul tycker vi iaf!! Vi kan ju åk till skövde eller nåt annat roligt?:D smsaaaaaa mig när du ser dettaaa!

2011-10-09 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0