Jaaa du Lovisa...

(På facebook) För enkelhetens skulle är jag den fetstilade...

 

 

 

körvaskinn!!!!!


körvaskinn?


jaaa!


jaha, haha




asså vad är det dagens samhäklle inte fattar?
körvaskinn åt alla!


att vi vill ha bort körvaskinn tänkte jag skriva
för det gillar inte jag så du kan få det!



är du dum i huvet människa?!!!!!
körvaskinn är mitt köt och mitt blod!


om du nu inte menar att körvaskinn är samma som kondomer...


körvaskinn!!!!


då är dem nödvändiga!


körvaskinn är körvaskinn nu jävlar är jag sur på dig!!
jag snackar inte om någon jävla kondom körvaskinn!


jaha, för förr i tiden använde man tarmar till kondomer vilket man också använde som körvaskinn så du gillar det alltså?

 

asså linus! korvaskinn är körvaskinn!

 

(Diskutionen fortsätter fortfarande...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0