Ibland känner jag mig duktig!

Skolan tär på mig, jag ville bara säga det...

Idag fick största delen av vår klass damp på att vi får skäll för att vi inte gör våra läxor, men det beror ju på att vi glömmer av att vi har dem! Så nu har jag skapat en facebookgrupp för vår klass där jag ska försöka påminna alla om det viktigaste som händer i skolan. Självklart kan alla hjälpas åt genom att skriva inlägg och sånt, men är det verkligen så att det var smart att jag ska vara den "ansvarige"? Jag är ju den som brukar glömma allt...

Efter skolan idag följde Alxenader Lundqvist med mig hem och vi hade det jättetrevligt. Vi var ju faktiskt igår också, och då var även Stina med. Riktigt trevligt det med!

Nu tänker jag läsa lite i min engelska bok. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0