Ett nej är det nej?

Jag är lite stolt över att jag stickat min första strumpa i syslöjden. Jag ska bara göra den andra nu, och jag hoppas verkligen att det blir ett MVG på arbetet.

Sedan hände det något mer på slöjden. Jag frågade ifall Linn inte ville gifta sig med mig, eftersom jag bara älskar hennes skratt, men så blev det inte. Jag känner mig lite dissad...

Dagens två saknade personer är min syssling som jag inte träffat på en evighet, men som kommer på lovet. Dessutom är det Lisa som jag inte träffat på 8 dagar nu! Vi tränar ihop i Falköping, och missar den ena en träning blir det 14 dagar mellan gångerna vi träffas, eftersom vi bara tränar samma dag en gång i veckan. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0