Yes box

Stackars Alexander som skadade sig idag på idrotten! Nu går han på kryckor...

Kvart i fem var jag i Falköping. Där träffade jag Elina lite och vi tog en snabbis förbi öppet hus på ållebergsgymnasiet. Efter en kvart var hon tvungen att gå och då mötte jag upp Lisa. Vi gick sedan och kollade på lite olika program, och nu är jag nästan helt säker! Det blir natur med inriktning natur och specialidrott friidrott (hängde ni med?) på Ålleberg. Man är ju bara lite orolig för nollningen första dagen... Tydligen hade folk blivit tvingade att slicka på döda fiskar och doppa huvudet i filmjölk. Men  ni tror väl ändå inte att jag tänker doppa mitt huvud i nåt?! Man vill ju inte gå med ofixat blött hår resten av första dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0