Spyträning? - Nästan

Jag kände att det var riktigt skönt att träna idag, för det behövde jag verkligen! Däremot var joggningen kanske inte den bästa. Det kändes som om jag var på väg att spy flera gånger. Det hade visserligen resulterat i att jag kan säga "en gång tränade jag så "hårt" att jag spydde", men det var rätt skönt att slippa det, haha!

 

Jag hade tänkt mig en lugnt kväll, men frida och hennes vänner ville att jag skulle "modella" lite för dem eftersom jag tydligen är nåt "extra" eller nåt sånt där. Jag antar att de inte menar att jag är snygg utan att jag blir ful på bild...

 

Sedan ska vi kanske se på en skräckis till. Den vi såg förut var inte rolig alls! Jag skrek och skrek och skrek.

 

Ha en trevlig kväll och ta hand om era stämband!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0