Mina framtida topp fem plastikoperationer!

Jag känner vilken panik jag kommer få av att bli gammal, så därför kommer här de top fem "mest troliga plastikoperationer" jag kommer göra i framtiden:

 

1. Botox (hur smart som helst ju!)

2. Laser (man typ kör laserstrålar mot huden som kommer att ta bort rynkor. Det gör tydligen så ont att man dör, typ)

3. Kemisk peeling (detta tror jag på något sätt tar bort rynkor)

4. S.k. "fillers" (något man tar för att fylla ut rynkor)

5. Och sist men inte minst, när jag verkligen är desperat, ansiktslyft! (man helt enkelt stramar åt huden i ansiktet för att minska rynkor och se piggare och yngre ut)

 

Jag tycker ju det är lite vanskligt att jag som inte kan något om detta säger vad det är för nåt, men jaja.

 

Och såhär såg jag ut för nästan tre år sedan. Tänk att jag aldrig kommer få tillbaka den hyn!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0