Michelle, Michelle och Michelle...

Idag gick jag upp vid halv tio (!) för att klockan tio skulle jag träffa Michelle då vi skulle på öppet hus på Rudbeck. Vi träffade både Stina och Lundqvist också, och en massa annat folk. Efter det åt vi lite och gick sedan hem till mig. Och jag bor utanför stan!! Det är ungefär vad vi gjort idag, eftersom att ligga och slå på varandra i en säng tycker inte jag räknas till att göra något vettigt.

 

Nu kom jag precis ihåg att vi var på en spökpromenad också! Vi höll verkligen på att dö (eller jag i alla fall), så därför använde jag Michelle som en sköld mot alla som skrämde livet ur mig. Det lustiga är ju att jag skrek mer än de små barnen som satt i barnvagn...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0