Jag är ju lite lättskrämd...

Idag var det "helvetesdagen" i skolan - med andra ord en tisdag. Jag fick huvudvärk av matten för att den är så fruktansvärt avancerad, inte för att den är svår utan det är bara mycket att skriva och mycket att tänka på. Det är ekvationer vi håller på med. Sedan fick jag börja om för sjätte gången på musiken. Kul! Jag har ganska många punkter till som inte gått bra idag!

Efter skolan följde jag med Alexander Lundqvist hem och vi käkade lite och såg på film. Först såg vi "Paranormal Activity 2" och jag höll på att dö! Han typ satt där helt lugn, medans jag höll i hans ben, skrek, hoppade, slängde mig fram och tillbaka i soffan, slog honom och klämde sönder hans ben. Nämnde jag vad jag gjorde typ halva filmen? Jag pratar om att skrika såklart. Helt sjukt läskig var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0