Haha, guud jag har blivit omogen igen! :O

Jag har typ blivit helt omogen igen, vilket jag trodde att jag hade växt ifrån nu. Jag sitter då alltså i soffan, i skolan, bland tusentals sjuor och jag sjunger till de otroligt bra klassikerna i min mobil, och stickar strumpor. Sedan förstår jag framför allt inte varför alla skrattar åt mig? Med sådana sköna låtar som sweet dreams och schiebe med lady gaga så måste man ju sjunga till! Fy på er!

Väl hemma, efter lite utskällningar på syslöjden för att jag och alla tjejer skrattade för mycket, så var det plugg, plugg, träna, plugg, och lite lite TV. Sådär lagom roligt liv man har då. Speciellt när man inte blir klar så att lärarna får damp i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0