Guud, paniiiik!

Hur tror ni jag mår när vi har haft bad i skolan, mitt hår är fullt av klor och det har lufttorkat på en cykel, helt naturligt utan plattång, hårfön, mousse, wax eller något annat? Jag kan ju försöka förklara det för er genom att säga att hela skolan kollar konstigt på mig, och halva skolan kommenterar håret. Roligt!

 

Ibland börjar jag fundera på varför jag blev tränare för en liten grupp (?). Tänk vad mycket enklare att vara militärofficer där jag bara kan skrika åt dem som inte gör som jag vill och straffa dem. Med 10-12-åringar är det inte lika enkelt...

 

Nämen kolla, här står Linus på skoltoaletten och blir sen till spanskan för att ni ska få njuta av mitt ofixade hår! Till och med handen var vid kinden här i en desperat gest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0