Glädjetårar

Idag har jag bara varit helt borta! För första gången i mitt liv var jag nervös för att matte-prov. Jag har alltid fått MVG på alla matte-prov så jag ville inte bryta den trenden nu. Jag blev överlycklig när jag fick MVG. Sedan fick jag MVG på ett so-prov också, så jag var hur glad som helst! Stina blev så glad över sina resultat att hon började gråta. Haha, va gulligt!

Jag är så irriterad på hur samhället fungerar nu för tiden! Forsenskolan ska bygga ut/bygga om deras skola, vilket behövs, men då drar de ner en massa pengar på vår skola för att kunna betala det. Det känns som att det alltid är vår skola som blir fattig istället för Forsen, när jag tror att vi är den skola som presterar bäst (behöver inte stämma!). Så jag tycker det är så orättvist att vi som är duktiga(*) får det sämre! Ge oss pengar i belöning för våra bra prestationer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0