Gårdagens bilder + AMA

Riktigt kul igår! Det var jag, Michelle, Frida och Elma som förstörde Fridas rum totalt. Vi välte bord, hävde ner skålar och glas och slog ihjäl varandra. Va roligt man kan ha!

 

Nu hoppas jag ni alla blev lika irriterade som mig när det var Taylor Swift som fick priset som årets bästa artist istället för Lady Gaga på AMA galan. Hur kan man vara så dum i huvudet?!?! ÅÅH, så här är det gott folk, Lady Gaga är det bästa som någonsin hänt världen och så gör ni såhär mot henne? ILSKA!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär trevligt hade jag och Frida det på vårt hemgjorda Twister.

Och såhär såg vi ut 19 sekunder senare...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0