Dagens ungjävlar på facebook!

Så skönt att sova 13 timmar idag. Nu är jag nästan frisk och kan förhoppningsvis träna imorgon. Tagga tävling i göteborg om tre veckor!

 

Detta postade jag på facebook, och eftersom jag tyckte att jag fick fram mina känslor bra så kopierar jag det:

"Vad är det med att lägga upp alla dess kedjegrejjer?? man är inte medlem på facebook för att se hur folk desperat postar dessa saker för att inte ha otur med kärleken o.s.v. Jag trodde facebook var mognare än bdb, men jag misstog mig..."

 

Skitarg blir jag ner jag ser alla de där! Samma sak med de där statusarna som "gilla om jag betyder nåt för dig". Så jävla omoget, töntigt och framför allt så är det ingen som bryr sig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det läskiga är att du för en gångs skull har rätt.. :o

2011-11-02 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0