Vinden viner

Det gick ganska kasst om jag ska vara ärlig på tävlingen i söndags. Men jag känner att jag vill skylla på två saker (kan ju inte vara mitt fel, eller hur??). För det första har jag varit sjuk i 8 dagar med huvudvärk och halsont. Som tur var var det inte så farligt när jag tävlade men jag var ändå väldigt seg i benen och så som man brukar vara när man är sjuk. Sedan blåste det något fruktansvärt också, i motvind! Så ansatsen stämde inte därför att det inte blir samma flyt i motvind, och sedan så tog jag ribban alltid på nedvägen för att jag inte riktigt kom över - på grund av att det blåser i motvind. Så med tanke på de omständigheterna gick det väl sådär. Jag hoppade 1.76 och mitt rekord är 1.80. På det kom jag tvåa (blev slagen av en 94:a) och vann två Mcdonalds muggar :D

Men på lördag har jag revansch för då ska jag tävla igen, i Engelholm tror jag det hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0