Min urgulliga morfar här :D

Hur kunde jag få för mig att det skulle vara soligt idag?! Jag tog på mig mina "nya" shorts till skolan idag och frös i regnet. Smart va?

Jag kom precis hem från min "special höjdhoppsträning" som gick mycket bra idag. Nytt saxrekord på 1.58 och då kände jag att jag hade mycket mer i kroppen. För övrigt tog jag 1.75 med min nya ansats och var nära på 1.80. För er som inte vet så är mitt rekord 1.80.
När jag kom hem satt mina urgulliga morfar i soffan tillsammans med mamma och tittade på bilder på TV:n. Eftersom jag ska konfirmera mig på lördag så kom morfar hit idag med tåget från Stockholm och stannar hela helgen. Väldigt roligt att träffa honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0