"Gjort" egna shorts

Gå upp - skolan - konfa - Pallan - plugga. Vet ni vad det är? Det är en kort och koncist beskrivning om hur min dag varit.

 

För nån dag sedan såg jag en kille med jeansshorts och då kände jag bara att det måste jag införskaffa. Men eftersom jag inte har tid att dra till Skövde och shoppa så kom jag på den geniala idén att göra ett eget par. Så jag rev fram ett par gamla, utsvänga Lee jeans och klippte och sydde lite så det blev till ett par jeansshorts. Jag måste faktiskt säga att jag blev riktigt nöjd med dem! Jag ska nog ha dem på mig i morgon om det är tillräckligt varmt :D

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Intressant blogg =)



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

2011-05-05 @ 11:48:25
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0