Dagens köp - farfarströjan

För några timmar sedan kom jag hem efter sju timmars konfirmation (!). Vi hade genrep och allt inför morgondagen då jag ska konfirmeras :D På vägen hem åkte jag och mamma förbi JS och hämtade lite kläder vi beställt. Jag hade då bara beställt en svart farfarströja, men jag var mycket glad för det ändå.

Frida och Elma sitter två meter ifrån mig och är inte särskilt lågmälda (får tacka Marita som tvingat mig lära mig det ordet) så jag ska precis gå ner. Jag sitter nämligen vid den stationära datorn för en gång skull. Och när jag kommer ner tänker jag vräka i mig läsk och polly!

Jag med mitt nyklippta hår och nya farfarströja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0