Dagens roligaste

Idag så fick jag höra en så himla kul grej så jag trodde att jag skulle dö. Dessvärre ville personen som berättade den här händelsen vara anonym, haha.

En kille var precis påväg att nysa men det bara försvann och han säger:
-Ååh, va irriterande det är att inte nysa när man precis kommer göra det!
Då säger den anonyma:
-Jaha, jag tycker det är jätteskönt att inte komma.

Hahahahaha, guud va jag dog av detta idag! Det var självklart inte så hon menade utan att det var skönt när det kittlade i näsan innan man nyser. Det som gjorde detta ännu roligare var när de sedan skulle berätta detta för en tysk som inte förstod vad de skrattade åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0