Tänk att bo i USA...

Vem har inte någon gång velat bo i New York? Jag tittar på friidrott från USA nu och jag vill verkligen bo där någon gång i livet, och tröttnar jag är det ju bara att flytta hem igen. I alla filmer och tv-serier verkar det så härligt på något sätt. Bara i Vänner känner jag att jag vill dit. Engelskan skulle väl kanske bli lite svårt, men efter gymnasiet och det så borde man ju kunna flytta dit, det tror jag. Så vi får väl se om jag bloggar från USA om en stund.

Jag blir lite galen över att jag inte kan ta några av mina typiska, och som många skulle beskriva dem, fula ego bilder som jag annars är bra på att ta men inte lägga upp. Anledningen är ju såklart att jag ser förjävlig ut nu och ingen förtjänar den plågan att se mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0