Så slutar man åttan...

Det känns lite jobbigt på sätt och vis att sluta åttan. Det är hur skönt som helst att äntligen ha lov, men jag har lite ålderångest, vilket jag skrev om för några dagar sedan. Jag menar, snart dör man ju...

 

Efter själva skolavslutningen var jag med Amy och Zandra. Vi gick sedan och fikade ihop. Efter två bullar och en negerboll (förlåt för att jag säger negerboll, men det heter faktiskt så) så var jag ju hur sugen som helst på en french hot dog, så jag stack till Statoil och tog en sån meny. Därefter var det bussen hem för att sova. Vid halv sex så skulle jag sitta och pricka av niorna på deras avslutningsfest.

 

På kvällen var jag lite med Frida, Felicia, Elma, Emma, Clara och Ellen innan jag stack iväg till Maciek med Dommi, Weronika, Edyta och Mateus. Jag känner att det varit en lång och social dag där jag har hälsat på alla i min väg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0